Nieuwe foto's!!! - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Jos en Vanessa - WaarBenJij.nu Nieuwe foto's!!! - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Jos en Vanessa - WaarBenJij.nu

Nieuwe foto's!!!

Door: Jos en Vanessa

Blijf op de hoogte en volg Jos en Vanessa

16 Januari 2011 | Cambodja, Khett Siem Reab

JAAAA!! Weer nieuwe foto's online :)
Link:

http://cid-b8de454014d5cdfc.skydrive.live.com/redir.aspx?page=play&resid=B8DE454014D5CDFC!644

Veel kijkplezier!


Groeten van Jos en Vanessa

  • 17 Januari 2011 - 19:41

    Janneke (Arnhem):

    Hey Jos en Vanessa,

    Wat leuk om je zaterdag even te spreken, Jos! Fijn om te horen dat jullie het zo naar de zin hebben en zoveel moois/bijzonders beleven! :-) Ik ben erg benieuwd naar jullie aflevering van "Groeten uit de Rimboe"! ;-)

    En ik ben ook benieuwd naar de foto's, maar het lukt me maar niet om jullie album te openen. Als ik op de link klik, krijg ik alleen het plattegrondje dat naast jullie tekst staat... Iemand een idee hoe ik die foto's toch kan zien??? :-)

    BTW... eerste dag op mijn nieuwe werk is prima verlopen. Enorme berg informatie over me heen, maar ik heb er een goed gevoel over! :-D

    Kus, Janneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cambodja, Khett Siem Reab

Jos en Vanessa

Actief sinds 07 Okt. 2009
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 32678

Voorgaande reizen:

16 Februari 2014 - 29 Maart 2014

Indonesië

01 December 2012 - 15 Februari 2013

Nepal India Myanmar

30 November 2010 - 28 Februari 2011

Zuid-Oost Azië

Landen bezocht: