We zijn weer thuis... - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Jos en Vanessa - WaarBenJij.nu We zijn weer thuis... - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Jos en Vanessa - WaarBenJij.nu

We zijn weer thuis...

Door: Jos en Vanessa

Blijf op de hoogte en volg Jos en Vanessa

01 Maart 2011 | Nederland, Arnhem

Na een goede vlucht van Bangkok naar Düsseldorf gisteren, snel door de 'security checks' op het vliegveld en toen de schuifdeuren open gingen... kregen we een warm welkom van onze lieve familie!!! :D

Weer terug in NL. Brrr... koud. Dat wordt wel weer even wennen.

Drie maanden weggeweest. En wat hebben we genoten!!!

Een onvergetelijke reis, waar we zeker weten nog heeel veeel van na gaan genieten... :D

Bedankt allemaal voor jullie lieve berichtjes en het online mee-reizen met ons!!! :D

Tot gauw allemaal!!!
Daaaaag!!! :D

Liefs,

Jos & Vanessa

• 01 Maart 2011 - 11:34

Toon En Ans:

Goed te horen dat jullie weer gezond en wel weer thuis zijn. Gezien jullie verhalen moet dit wel een onvergetelijke reis geweest zijn .We zullen jullie daar zeker nog over horen.Nogmaals hartelijk welkom in ons koude kikkerlandje.Groetjes Toon en Ans

• 01 Maart 2011 - 14:19

Janneke (Schuren):

Oooow, zal vast heel vreemd zijn om weer thuis te zijn! Ik kan me er zelf nog helemaal niks bij voorstellen.
    Ik weet ook heel zeker dat jullie er nog heel lang van gaan nagenieten :)

Vanessa, ik zal je snel een keer bellen! Kan alleen nog niet beloven wanneer, want je weet het maar nooit met de computers in Azie ;)

xxx

• 02 Maart 2011 - 14:09

Mama ( Limburg ):

Hallo, Vanessa u. Jos !
    Eure Karte aus Vietnam war heute morgen im Briefkasten, wohl gestern Nachmittag od. Abend angekommen. Bedankt!!! Gruss u. Kus Mama Hier scheint die Sonne, wohl viel Wind auf freier Strecke! XXXXX