Foto's...!!! - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Jos en Vanessa - WaarBenJij.nu Foto's...!!! - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Jos en Vanessa - WaarBenJij.nu

Foto's...!!!

Door: Jos en Vanessa

Blijf op de hoogte en volg Jos en Vanessa

08 Februari 2011 | Vietnam, Hoi An

We hebben weer wat nieuwe, verse foto's online gezet! :D

Klik op de link:

Je ziet 4 mappen. Kies Vietnam en dan één van de mappen om de desbetreffende foto's te bekijken! :D

Ons verslag van de EasyRiders-tour volgt z.s.m. !!!

Liefs
en groetjes van ons,

Jos & Vanes

• 08 Februari 2011 - 18:03

Pa:

Er zitten een aantal hele mooie foto's bij, jullie worden een steeds betere fotograaf.

groetjes

Pa en Anky

• 09 Februari 2011 - 04:28

Mama :

Hoi V & J. Was fuer schoene Fotos Ihr ausgenommen habt. Nur die Huehner alle an den Fuessen zusammen gebunden hinten u. vorne auf dem Moped die taten mir ja Leid. So eine Vielzahl von den armen Lebewesen. Das dicke Schwein in dem Karren sah aus als wuerde ihm die Fahrt hinter dem Moped gefallen! Naja, dies soll wohl eher nicht so sein. Die vielen Blumen, seltenen verwurzelten Baeume, Straeucher und vor allem die Orchieden fand ich fantast. So, bis demnaechst wieder mal . Noch viele erlebnisreiche Tage u. erholt Euch noch etwas. Nun fliegt die Zeit dahin!
    Viele Kuesse : Mama

• 09 Februari 2011 - 09:09

Anky:

Hoi Hoi,
    Ik ben weer bij met jullie verhalen en ze zijn weer geweldig.Genieten jullie nog steeds?
    Ik ben inmiddels ook weer thuis en alles is goed gegaan. Nu revalideren en dat kost tijd heeel veeel tijd ben ik bang. En geduld en dat is niet mijn sterkste kant.Maar blij dat ik weer thuis ben.
    Geniet van de laatste 20 dagen en hou ons op de hoogte zoals altijd.
    Kus

• 09 Februari 2011 - 20:24

Henk En Marij:

Jullie hebben intussen een geweldige rapportage gemaakt, maar de aller aller mooiste foto is de man op zijn bromfiets met 40, 50 of wel 60 kippen om zich heen. Geweldig toch, ik vraag me alleen af of hij nog plek heeft om te zitten.Geniet nog lekker en we wachten weer op het volgende bericht. groetjes Marij.