Foto's...!!! (en op naar Vietnam...) - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van Jos en Vanessa - WaarBenJij.nu Foto's...!!! (en op naar Vietnam...) - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van Jos en Vanessa - WaarBenJij.nu

Foto's...!!! (en op naar Vietnam...)

Door: Jos en Vanessa

Blijf op de hoogte en volg Jos en Vanessa

26 Januari 2011 | Cambodja, Preah Seihanouk

Jaaaaaah!!! Weer een hoop nieuwe foto's online n.a.v. onze nieuwste verslagen... :)

Klik hieronder voor de link naar de foto's van Cambodia. Klik vervolgens op één van de twee nieuwe mappen "Siem Reap" en "Koh Rung Island":
(of kopieer en plak in de url-balk van je explorer)

P.s. Morgenochtend om 7.30 uur (lokale tijd) vertrekken we per bus naar Vietnam, gaan de grens over en trekken door het Greater Mekong-gebied in één streep door naar Ho Chi Minh City (Saigon)... Daar willen we een aantal kilo's dumpen bij het postkantoor en ons verdere plan uitstippelen voor ons laatste land van onze reis... We zijn van plan onze laatste maand nog even flink te genieten...van: ...Vietnam! :)

Tot gauw !

Liefs,

Jos en Vanessa

• 26 Januari 2011 - 22:44

Mama :

Es sind bereits 23.25u. aber ich wollte noch unbedingt Eure Foto s sehen. Hatte naemlich von 18.oo - 22.oo u. Besuch. Leni, Fia und Marij. Marij hatte die Fotos schon gesehen als sie kam. Finden sie herrlich, vor allem die mit den Affen, mit den herrlichen gross. Baeumen , wo Du zwischen der Wurzel stehst,m. Texst im Sand, Geburtstagskuchen im dunkeln , alle fantastisch. Wie Du auf dem Boot liegst hattest Du wohl Deine schlimmst. Std. seid langem vor Dir. Jos sieht auch nicht so entspannt auf d. Bild aus. Naja, dies ist nun vorbei und war eine Erfahrung wert, wenn auch nicht so eine Schoene. Nun noch ein paar Std. und Ihr steht schon wieder auf und seid dann bald in Vietnam. Schreib mal wie lange Ihr dorthin an Reisezeit gebraucht habt. Schoen braun seid ihr auch schon . Passt nur auf die Sonne ist bestimmt sehr intensiew vor allem am Wasser. Eine schoene Zeit in Vietnam ! Gruesse u. Kuesse v. Mama Bis dann wieder!

• 27 Januari 2011 - 19:38

Mam:

Hallo lieverds, ik was de tijd helemaal vergeten. De hele diavoorstelling bekeken. Wauw wat een mooie natuur, lieve mensen en op zijn tijd een natuurbad en wat eten. Jullie zien er relaxt uit. Je ziet dat jullie genieten, uitrustten en heel veel meemaken. Op naar de laatste weken. Ik kan niet wachten jullie te zien. En volg jullie avonturen zoveel mogelijk. Geniet nog maar vanalles. Een dikke knuffel uit het inmiddels weer ijskoude Arnhem. Ook groetjes van Paul

• 27 Januari 2011 - 20:47

Henk En Marij:

Hoy Jos en Vanessa
    Even een paar woordjes uit het koude limburg.Het is alweer iets om jaloers op te zijn als we zien hoe heerlijk jullie genieten aan het strand, maar we gunnen jullie dit van harte. Erg lief van Jos om voor jou een lekkere taart te bestellen,maar gesmaakt heeft hij wel zo te zien op de foto. We wachten nu af wat jullie te wachten staat in Vietman in elk geval veel plezier en geniet er nog lekker van. heeeel veel koude limburgse groeten, Henk en marij.