Koh Rong Island - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van Jos en Vanessa - WaarBenJij.nu Koh Rong Island - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van Jos en Vanessa - WaarBenJij.nu

Koh Rong Island

Door: Jos en Vanessa

Blijf op de hoogte en volg Jos en Vanessa

20 Januari 2011 | Cambodja, Preah Seihanouk

Hallo allemaal!

Bedankt weer voor jullie reacties en wat ontzettend leuk dat onze avonturen opgemerkt blijven en tot de verbeelding spreken... :-D

Bij deze even een kort berichtje om te laten weten waar we 'uithangen' de komende dagen... ;-)

Over een half uurtje vertrekken we per boot vanuit de kustplaats Sihanoukville naar het eilandje Koh Rong. Daar zullen we een aantal dagen - min. 3 max. 7 dagen - verblijven op aan een nagenoeg ongerept strand in een 'private bungalow' :-D De voorzieningen zijn hier minimaal en internet en/of telefonie zal dan ook niet aanwezig zijn...

Op dit eilandje brengen we dus ook Vanessa's verjaardag door :-D We zijn al geruim een week wat vermoeid en snakken naar ultieme ontspanning... Dat is dan ook wat we van plan zijn op Koh Rong! :-D

Aan het wit-goud-gele strand, met helder licht-blauw zeewater, palmbomen en hoogstens 10 mensen op een 5 km. lang strand...is onze bedoeling om lekker te zonnebaden, boeken lezen, zwemmen, snorkelen (en misschien wel duiken... :-) ) en wat in de hangmat hangen bij onze bungalow.... Heerlijk vooruitzicht en hard aan toe..... :-D

PS. we hebben ons VISA voor Vietnam vanochtend al geregeld en zodra we van het eilandje vertrekken, zullen we onze reis vervolgen naar Vietnam...

Tot snel, tot gauw!!!

Groetjes en liefs,

Vanessa & Jos

• 20 Januari 2011 - 15:55

Anky:

Als ik dit zo lees dan denk ik niet dat we morgen vanessa kunnen feliciteren met haar verjaardag. Als je wel op Skype kunt merken we dat wel. Misschien lezen jullie dit nog voor vertrek en daarom Vanessa van harte gefeliciteerd alvast met je verjaardag. Wij toasen hier wel op jou. geniet van dat heerlijke vooruitzicht waarover jullie net schreven. Ik wil wel ruilen hoor.
    Ik weet wat het is om in de winter jarig te zijn en dat op een zonnig en mooi eiland te vieren. Het is genieten.
    Dikke kus voor jullie van mij.

• 21 Januari 2011 - 05:14

Mama I:

Nu is het 5.oo uur en ik kan niet meer slapen. Zet de Computer an, ofwell ik niet verwachte dat je nog wat geschreven had, want ik heb gistern middag op Therapie en SMs van Sarah gehad,en hoorde zo van je plannen, dat je geen Internet e.z.v. heeft. Misschien lezen jullie dit nog voor vertrek. Vanessa van harte gefeliciteerd meet je verjaardag,veel liefs en geluk voor het volgende jaar. Marij en ik waren gistern avond lekker winkelen en om +/- 18.45 u. naar CHINA GARTEN , het nieuwe chin.Restaurant, da hebben wij het nog over jullie gehad , en dat jullie nu wel al op het EilANDJE zit.
    Het was heel lekker smullen. Marij heeft en heel leuk Tunikje gekocht. Om +/- 21.oo u. weer thuis. Hoop dat jullie het op het Eilandje naar je zien heeft en fijn relexen kunt naar al de ondernemingen en fijn je VERJAARDAG feiert.
    Hier woord het weer kouder en glatt. Zij hebben voor vandaag nieuweSchnee verspellt.
    Nu, wil ik nog 2 uurtjes slaapen, mij vallen de oogen dicht. Kan de foutjes niet meer naarkijken! Sorry! fijne daagen voor jullie twee! MAMA

• 21 Januari 2011 - 17:14

Yvonne:

Hoi Vanessa

Vanuit het verre Nederland proficiat met je verjaardag.
    Groetjes Yvonne en Ton

• 21 Januari 2011 - 19:16

Sander En Yvette:

Hey wereldreizigers en voor vandaag speciaal voor Vanessa!!!! VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!!!!!! Raar om je verjaardag daar te vieren he? ipv kou en regen, nu zon en warmte...

Ondertussen genieten we van jullie verhalen. Jos, speciaal verzoek, wat is jouw emailadres, want ik wil je een foto sturen waarop een bekende boom staat. Oftewel, jij staat als Tarzan voor een helder blauw meer, en ik heb op diezelfde boom gestaan die je op de achtergrond ziet!!!! Bizar, ik herkende gewoon die boom!!!

Bij de overige foto's nog geen bekende plekken gezien. Maar wel genieten zeg!!!! Geniet er nog maar even 39 dagen van.

Gr Sander en Yvette

• 22 Januari 2011 - 13:04

Michael:

Hey reizigers,

Mooie foto's en verhalen hoor. Veel plezier in Vietnam! En nog gefeliciteerd met je verjaardag Vanes.

x Michael

• 22 Januari 2011 - 13:35

Mam:

jammer dat we jullie niet konden bereiken. Daarom zo. Vanessa , van harte proficiat met je verjaardag. Zo te horen is het weer goed. de omgeving kan niet beter. De rust zal jullie goed doen. Geniet er maar van en tot hoors. Een dikke knuffel van ons, mam en Paul

• 23 Januari 2011 - 13:11

Marij En Henk:

Hallo allebei
    Zo te lezen hebben jullie het nog wel erg naar je zin. Ik hoop dat je een fijne verjaardag hebt gehad. a.s. vrijdag gaan we naar de verjaardag van Sarah.Dylano en Sarah waren een paar dagen geleden bij ons maar het is ongelooflijk wat hij al allemaal verteld, heel erg leuk je zult het wel horen als jullie terug zijn Geniet nog lekker want de tijd gaat snel. Groetjes Henk en Marij