Vliegtickets zijn geboekt! - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Jos en Vanessa - WaarBenJij.nu Vliegtickets zijn geboekt! - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Jos en Vanessa - WaarBenJij.nu

Vliegtickets zijn geboekt!

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg Jos en Vanessa

04 Januari 2014 | Nederland, Arnhem

Indonesia here we come!

De vliegtickets zijn geboekt :) We vertrekken zo 16-feb vanaf Schiphol en vliegen via Jakarta door naar Ambon, waar we naar verwachting di 18-feb rond 8:00 uur in de ochtend zullen landen. Ambon zal startpunt zijn van onze vakantie in de Molukken en West-Papua... Voorgenomen bestemmingen: Banda Islands, Papua (Baliem Valley), Raja Ampat. Hoe dan ook willen we naar Raja Ampat, wat na de nodige research zeker bestempeld mag worden als "een paradijs op aarde"

De nodige zaken moeten nog geregeld worden: accomodaties regelen, vaccin buiktyphus, 60-dagen visum, gopro camera aanschaffen,... Jaja, maar dat gaat goed komen!

De voorpret is in volle gang #indonesia #molukken #westpapua #rajaampat

...en het aftellen is begonnen

• 25 Januari 2014 - 08:08

Pa:

De voorpret kan ook hrel leuk geniet daarvan.