Myanmar in 28 dagen - Reisverslag uit Rangoon, Myanmar van Jos en Vanessa - WaarBenJij.nu Myanmar in 28 dagen - Reisverslag uit Rangoon, Myanmar van Jos en Vanessa - WaarBenJij.nu

Myanmar in 28 dagen

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg Jos en Vanessa

01 Februari 2014 | Myanmar, Rangoon

Helaas zijn we onze reisverslagen van Myanmar kwijt!!! Aaaaaarrrghh...... Omdat er sporadisch internet en onvoorspelbare verbinding was in Myanmar, hebben we onze verslagen getypt op onze iPad... maar... eenmaal thuis was het nodig de iPad-software te updaten...
Jos was zo handig een backup te maken van onze prachtige verzameling foto's. Niet stil gestaan bij het feit dat we onder Notities onze reisverslagen hadden opgeslagen... Weg! Foetsie... :S

Mocht er zich een wonder voltrekken en de verslagen nog boven water komen (toch ergens als back-up belandt!?) dan komen ze uiteraard alsnog op ons blog...

Fingers crossed X

De plaatsen die we o.a. hebben bezocht in Myanmar:
- Yangon,
- Golden Rock, Kyaiktiyo
- Hpa-An (amazing!)
- Mandalay
- Hsipaw
- Inlé Lake
- Bagan (wonderful! amazing!)